Distantsõppe muljed

Viimasel ajal on distantsõpe üldiselt päris palju paranenud. Eelmise aastaga võrreldes on rohkem videotunde ja teadmiste kontrollimiseks teste, mis on olukorrale hästi mõjunud. Siiani olen peaaegu kõigega hakkama saanud, kuid mõnikord jätavad õpetajad segaseid kirjeldusi. Informaatikaga olen ma päris edukalt hakkama saanud, seda tänu videokõnedele ja Google Classroomi postitustele.

Enamasti kulub õppimisele aega umbes sama kaua kui tavaliselt, kuid on õppeaineid, kus jäetakse tundide viisi kodutöid. Siiani on suurimaks probleemiks kodutööde mitte Stuudiumisse lisamine, kui tunnis on puudujaid. Sellisel juhul olen kirjutanud õpetajatele või klassikaaslastele ja üle küsinud. Edusamme on mitmeid, millest minu jaoks kõige olulisemad on olnud videokõned ja teadmiste kontrollid, sest tänu nende puudumisele jäid mitmed teemad mulle eelmisel õppeaastal veidi lünklikuks.

Teemadest ja ülesannetest arusaamine on läinud peamiselt hästi, kuid mõnikord on jäänud distantsõppe tõttu mõned tühjad augud, aga nendest sain üle õpetajale meili saatmise ja selgituse küsimise teel. Hetkel on Stuudiumi suhtlus ja läbi meili kirjade saatmine kõige hõlpsam ning ülesannete lahendamine on Opiqus ja Teras kõige lihtsam. Veidi raskem on Stuudiumi Teras suhtlemine ja Socrative keskkonnas testide/ülesannete lahendamine.

Ajaplaneerimine on mulle päris lihtne ja peamiselt saan koolitööd varakult valmis. Mõnikord võiks õpetajad, kes tihti videotunde teevad vahelduseks mõne muu ülesande anda ning kui videokõne võimalus puudub, siis arusaadavaid selgitusi kasutada. Ise saaksin paremini tähtaegadest kinnipidada ja kirjeldusi paremini lugeda. Mulle eriti ei meeldi pragune olukord ja see võiks kiiresti lõppeda, aga tänu rohkemale vabale ajale olen jõudnud rohkem koos oma pere ja lemmikloomadega aega veeta ning kodus olemisega päris ära harjunud.

adult, blur, business, commerce, communication, computer, connection
https://www.hippopx.com/

Kommentaarid

Postita kommentaar